تحذير

تحذير : هذه المدونة تخضع لقانون حماية حقوق الملكية الفكرية ونحذر من نشر أو نقل أي نص أو مقال للكاتبة.. دون نسبه للمؤلفة.. في أي وسيلة

انا قولتلكوا اهوا ... محدش ياخد فى ايده حاجه وهوا طالع ويعمل نفسه مش واخد باله
سيبوا كل حاجه مكانها

نورتنــــــــا

نورتنـــــــــا...........

نورت مدونتى الى هيا مدونتك .... ماهو همى هوا همك .... وجرحى هوا جرحك
وفرحى برضه فرحك
مصرى او سعودى...... اماراتى او لبنانى .... خليجى او تونسى
مش برضه عربى زينا
محلاوى ولا بحراوى .... شرقاوى أو اسمعلاوى .... اسكندرانى أو قهراوى
مش برضه مصرى زينا
أهلاوى ولا زملكاوى ... اسمعلاوى ولا اتحادوى
مش برضه بتحب الكوره زينا
مسلم أو مسيحى
مش برضه انسان زينا
.
لا يهمنى لونك ولا يهمنى عنوانك
يهمنى قلبك ماهو برضه بيدق زى قلبنا
.
كلمــــــــاتى هيا كلماتك
اكيد حسيت بيها أو يمكن لسه هتحس
اكيد نفسك تقولها و حتى نفسك قلب الناس تمس
.
احساسك يهمنا
ماهو انت انسان زينا

وبرضه نورتنا

الأربعاء، 17 سبتمبر 2008

يارب اغنيه للرائع دائما محمد فؤاد




أنا منك وانا ليكى
حياتى وعمرى فى ايديكى
ولاجايز ولايمكن
بحبك حب مش ممكن
حبيبتى شوفى من الأخر
انا واحد بموت فيكى

كلمة بحبك
من القريب من الغريب
ومن غيرى سمعتيها

كلمة بحبك
منى انا من قلبى
بقولها بجد
يابلدى ......يابلدى
يابلدى منى حسيها


ويــــــــــــــــــارب
كل اتنين عالحب حبايب قربهم وماتبعدهمش
كل جيران وصحاب وقرايب جمعهم ماتفرقهمش

والى فى قلبه عذاب او جرح طيبهوله
والى مداقش الهنا والفرح دوقهوله

والى تعبان فى الليالى ليله قصره
والى شايل هم غيره ساعده قدره

والى غريب عن داره الى اختار مشواره
حلى يارب مراره وهون غربته
نور سكته صبر دمعته

ما انت حبيب الكل يارب


..

هناك 4 تعليقات:

moslem يقول...

سلام علیک
حلوه حلوه احسنت
الیس صبح بقریب
یوم القدس قریب

أميرة مغربية مصرية يقول...

الله الله الله

يسلمو ايدك يا مصراوي انت

و الله بجد بحب كثير محمد فؤاد و يا ريت الاقي كل اغنيه عندك

يااااه بتجن و انا بسمعو


يسلمو ايدك ، و على فكرة متخفش انا مبسرقش انا يبس عم بص فيهم و بحفظهم بقلبي مو اكثر

الله يخليك

بس ليه ما ذكرت المغرب بمقطوعتك اللي فوق هههههههه

بيهون عليك يعني هع هع هع

Rawda يقول...

مســـلم
شكرا لمرورك نورتنى والله
: )
اللهم انصر اخواننا المستضعفين فى كل مكان

Rawda يقول...

أميره مغربيه : )
ميرسى ليكى حبيبتى ومحمد فؤاد مطرب رائع بصوته واخلاقه واحترامه لفنه ولجمهوره
زوقك حلو اوى
وان شاء الله هبقى اكتبلك اغانى تانيه عشان خاطرك

وبالنسبه للمغرب
فهيا من غير ما اذكرها
فى قلب كل عربى زى اى بلد عربيه دايما فى قلبنا

اللهم وحد كلمة العرب وانصرهم
قولى أمين
: )